Ons Gezin

Ons Gezin

zaterdag 1 maart 2014

Tut en Til op pad

Afgelopen najaar heb ik  samen met mijn lieve Vriendin Wilma een heerlijke Meidendag gehad. Met een mandje vol lekkers vertrokken we richting Overijssel. Halverwege even een koffie en plas pauze genomen en toen  boemelden we lekker door richting ons eerste doel namelijk de kringloop in Dalfsen. Heerlijk hebben we er rond gestruind. Daarna via de toeristische route dwars door een woonwijk op naar Ommen en ja ook daar naar de kringloop. Halverwege de woonwijk zagen we opeens een tafeltje op een oprit staan, met prachtige pompoenen, samen zochten we een paar mooie combinaties uit, en we vervolgden onze weg weer.
Ondertussen waren we wel weer toe aan een bakkie, de TomTom werd ingesteld op de  Thee tuin. Ooo wat een heerlijke plek is dat.




 Hoe leuk is het als je uit dit menuboekje iets lekkers uit mag zoeken







Als je kinderen mee hebt mogen die heerlijk in de hooischuur spelen.




Deze prachtige oude Tracktor stond op het erf.

 






Na een uurtje zetten we koers naar VakantiePark De Kleine Belties, waar Wilma een prachtig vakantie stekje heeft.



Onderweg terug naar huis kwamen we per toeval nog een Kringloopwinkel tegen op de weg van Hardenberg naar Staphorst. Onze dag kon niet meer stuk hahahah
We hebben een zalig meidendagje gehad, met een kofferbak vol oude meuk kwamen we moe maar voldaan weer thuis. Wilma onwijs bedankt.

Groetjes Anita

1 opmerking:

Unknown zei

O wat een leuke meidendag...en voor mij bekend want ik woon in Hardenberg! Als je nog eens deze kant op komt, kom dan gezellig langs en even snuffelen in mijn tuinhuisje....(zie mij site) of gewoon een lekker bakkie thee of koffie..altijd welkom! Genoeg moois in onze omgeving! Lieve groet, jacqueline