Ons Gezin

Ons Gezin

donderdag 11 oktober 2012

Bezichtiging

De afgelopen dagen ben ik weer druk in huis bezig geweest om mijn huis weer mooi te maken. Gisteren hadden we namelijk weer een bezichtiging i.v.m de verkoop van ons huis. 

                                


Deze vergrijsde manden heb ik al een paar jaar en zijn zo leuk om mee te decoreren. De pompoenen kocht ik bij de buurjongens bij ons op de Tuin. De Hortensia's komen van de stuik van mijn schoonzusje die gesnoeid werd door broerlief. Ben zelf wel erg tevreden over de rustige uitstraling die het geeft.


 
De Video's heb ik netjes in een mandje opgeborgen. Normaal liggen ze altijd los in het Fruitkratje, maar dat ziet er zo slordig uit. Meestal hangt er een gordijntje voor in een ruitjesstof kleur Taupe, maar dat vind ik voor een bezichtiging toch te smaakbepalend

                                      
Van de paastakken maakte mijn man dit mooie houten lijstje, dat ik nu ter decoratie op de tafel heb gelegd, om het herfstgevoel te versterken. Wat hortensia's en twee glazen bollen op voet waar waxientjes in kunnen.


                                     Witte Minipompoenen, ik vind ze prachtig.

De zelfgemaakte appelmoes staat weer mooi op de plank te wachten op consumptie. Ze zijn er dol op hier.
Bij de kringloop kocht ik vorige week de prachtige puntzeef die je aan het houten wandje ziet hangen.

Een sfeerhoekje met een zelf opgeknapt Omakastje. Het glazen torentje van Riviera Maison kreeg ik van mijn zoon Tim voor mijn verjaardag. ik heb er kleine denneappeltjes in gedaan.


De tuin is op de Kastanje na gelukkig nog helemaal groen .

De gang lijkt nu twee keer zo groot nu we hem wit hebben geschilderd.


Om de verwarming in de gang hebben we een schouwtje gezet.



In de badkamer heb ik wat groene vetplanten staan die het daar geweldig doen en een frisse uitstraling geven.


Op de slaapkamer staat de stoel te preiken die ik deze week bij Ida kocht. Ik ben er erg blij mee. Bedankt Ida, het was gezellig om kennis met je te maken, je heb een prachtig huis.


Nu Zoon nummer drie uit huis is, was het mijn taak (Helemaal niet erg hoor hahahah) om de zolderetage mooi te maken.

De prachtige hartjes die ik van mijn nichtje kreeg hebben een mooi plekje gekregen voor het raam

Een oud kastje en tafeltje heb ik als nachtkastje neergezet.


Nu maar hopen dat er een vervolg bezichtiging komt en dat we het huis verkopen. Het is toch elke keer weer spannend. Het zou fijn zijn als we het kwijt raken en een heerlijke nieuwe start kunnen maken op een plekje wat echt van ons samen is. Daar verlangen we echt naar. Het verleden achter je laten, en zonder zorgen verder gaan. Wie weet lukt het deze keer. We proberen moed te houden, maar dat valt niet altijd mee. 

Liefs Anita



7 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

ik hoop heel erg voor je dat dit gaat lukken en jullie straks een nieuwe start kunnen maken op een fijn plekje van jullie samen! je huis ziet er in ieder geval tot in de puntjes verzorgd uit!!

lieve groet, Tjits

What's in a day zei

Jullie huis ziet er sfeervol uit, je hebt het echt heel leuk ingericht hoor en wie weet helpt het om te verkopen, succes!!!!

Lieve groet,
♥Eefie

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

het huis ziet er prachtig uit daar zou het zeker niet aan liggen ...wens jullie heel veel geluk en sterkte met de verkoop lieve groet rosita

ida zei

Geweldig zoals die bij jou staat de stoel mooi plekje heeft hij gekregen! En wat mooi je huis al die leuke foto's ik hoop voor jullie idd dat het zo gauw mogelijk verkocht gaat worden, en het was leuk je ontmoet te hebben !
fijn weekend
Liefs Ida

Anneke zei

Toevallig kwam ik op je blog terecht en ga je volgen hoor. Je huis ziet er sfeervol uit. Ik hoop echt van harte dat het snel verkocht wordt.
Hartelijke groet Anneke

Sassies Home zei

Het huis ziet er prachtig uit, heel sfeervol. Ik ga je volgen.

Groetjes Saskia

Nancy Peeters zei

Wauw, Anita! Ik had nu eindelijk eens tijd om je site te bekijken. Wat maak jij mooie, fijne plekjes! Je lijkt me een echte levensgenieter. Leuk om te zien met hoeveel aandacht jij je omgeving een fijne plek om thuis te zijn kunt maken.