Ons Gezin

Ons Gezin

zondag 26 augustus 2012

Weer op het thuishonk en HUIS TE KOOP

Na 6 weken op de tuin te hebben geleefd zijn wij weer thuis. Het heerlijke van dit plekje is, dat het zo dicht bij huis is > 10 minuten met de auto. Dus de afgelopen weken gingen wij gewoon vanaf daar naar ons werk, en als we vrij waren genoten we van elke zonnestraal, en leefden daar buiten. Het hectische leven staat daar even stil, geen wasmachine geen vaatwasser een minikoelkast en mini tvtje. Schaapjes van de buren die je s'morgens hoort blaten. En door het kamerraam zie ik de koeien in het weiland aan de overkant grazen. Uit mijn werk deed ik even boodschappen voor het eten van die dag. Het koste dan ook even moeite om terug te komen op aarde :-))))
Vanaf Dinsdag gaat Dochterlief weer naar school en dan is het toch wel weer beter om terug in het gareel te komen.
Deze week wil ik een start gaan maken met het verven van de gang. Ons huis staat te koop, en we willen alles in hele neutrale kleuren verven. De huiskamer en keuken zijn al heel rustig en nu is de rest van het huis aan de beurt. De buitenboel achter had ik in het voorjaar al gedaan.
Hieronder zet ik een linkje van de makelaar waar ons huis te bekijken is. Dus als er mensen zijn die in Waddinxveen een leuk grote eengezinswoning zoeken, wij hebben er  één in de aanbieding.

Ons Huis


Groetjes Anita

Geen opmerkingen: