Ons Gezin

Ons Gezin

vrijdag 13 juli 2012

Wilde Bloementuin

             
Zo zag onze tuin er uit in April. Onder de zwarte grond hebben we zaad gezaaid voor een wilde bloementuin. Ik heb hier drie dozen bloemenzaad voor gebruikt (Intratuin direct rechts bij de ingang) in drie verschillende groeihoogtes. Hierdoor krijg je een weelderige volle bloementuin die van Half Juni tot Oktober continu in bloei staat. Zorg er wel voor dat je het zaad wel heel goed mengt voor je het zaait, voor een goede verdeling.


                    

Bij terugkomst van onze vakantie, zagen we dit: 

















Even wat Brandnetels verwijderen 




Dat is nog eens een  WELCOME HOME 
Hier wordt een mens toch blij van, zoveel moois om van te genieten.
Achter de bloemenzee kan je je heerlijk Romantisch terugtrekken op de schommelbank.

Ik wens iedereen een heel fijn weekeind

Liefs Anita

6 opmerkingen:

Kom Achterom zei

WAUW!!!! Ik durf nooit gecombineerd zaad te zaaien maar nu ik dit zie ga ik dit zeker doen volgend jaar! Wat moooi!!!! ooh ik wil de hele dag wel in je bank zitten!
Fijne dag
Yolanda

Anita zei

Hoi Jolanda, we hebben het gewoon gegokt en drie soorten zaad gemengd en toen gezaaid, ik moet je zeggen ik heb er geen seconde spijt van en ben er heel blij mee. Groetjes Anita

Mayflower zei

Wow.....prachtig.
Dat is leuk thuiskomen Anita.
Hier wordt je toch vrolijk van.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Els zei

Wat een bloemenpracht! Geniet ervan...

Fijne avond, Els

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

superrrr wat is dit mooi zeg...echt genieten zeg wat een thuiskomst ...fijn weekend lieve groet rosita

Ger zei

WAW......dit is echt leuk thuis komen, wat een fleurige en kleurige bloemenpracht!!!

Als alle soorten zichzelf uitzaaien heb je het volgende jaar ook nog plezier.

Fijn weekeind en lieve groeten!!
Ger